Sevgi Sitesi

Sizin İçin Seçtiklerimiz

Tüm
İçeriklerimiz

Kamyon Yaz?lar?

Lan yine mi tutuldu bu kap??

Az?c?k çömelin be abiler....

Kür?ad; in bak bakal?m sa? arka lasti?e

Gözlerin var ya, benim olacaks?n delikanl?ca ....

Gidi?ine k?zlar, duru?una yollar hasta ...

Rampalar?n ustas?y?m gözlerinin hastas?y?m..

Önünü görmeden sollama, eve ac? haber yollama...

Sollama beni, sollar?m seni! Hadi, hay?rl? yolculuklar abi...

Kuzu kurdun, yol Ford'un...

Gözerin güzel ama bakmas?n? bilmiyorsun ...

A??ksan vur saza, ?oförsen bas gaza! ...

Dünya dikenli bir hayat, sevenlerde mi kabahat?! ....

Çilemse çekerim, kaderimse gülerim...

Al?rs?n Ford, olursun Lord ...

?stedim vermediler; sen ?oförsün dediler! ...

A?k çekenin yol gidenin! ...

Yakla?ma toz olursun, geçme pi?man olursun..

Uzaktan sevece?im, senin haberin olmayacak ...

Sollama beni, mahcup ederim seni! ...

Tek rakibimiz, Türk Hava Yollar? ...

Dünya delikanl? olsayd? yuvarlak olmazd?...

Bir sabah uykusuna doyamad?m bir de sana..

Bana öyle melun melun bakma güzelim biliyorum birazdan sende ineceksin...

Ford kalmaz yolda , güzel bakmaz lorda..

Her ?ey bahane , minibüs ?ahane..

Dur kamyoncu, içerde 20 yolcu var

Motor stop etmez , gönlüm bahane istemez

Bak ?u fele?in i?ine, yolda kald?k bi git i?ine...

Gözüm yolda uyumaz, kalbim k?zda büyümez..

B?rak bakmas?n bize; tak vitesi be?e.

Direksiyon kitlenir, bizim yenge diklenir...,

Lastik havas? az de?il, o k?zdaki naz de?il.....

Kaporta, çamurluk ;binsin sana bu yumruk...

Önüne baksana lan inek...

Ordan geçilirmi beee...

?lerde inecek var m??

Ulan ben ?imdi seni..

10 milyon veren abicim biz bankam?y?z yaa..

1 milyon ;100 bin var m?...

Para üzeri alamayan var m??

Ücretini gönderemeyen var m??

Yaln?z 1 ki?i alabilirim abi...

Polis abi bi daha olmaz tamam..

Genç yer versene büyük teyzeye....

O kadarc?k yol için mi bindiniz say?n abim..

Can?n sa?olsun abi...

Son durak inebilirsiniz....

#57

 
© 2015
AŞK